lördag 29 augusti 2009

Bra final på sommaren: Best of Salong Giraff!

Spenderade gårdagen med att fixa saker och göra kostym till Robert inför Salong Giraffs Best of på Parkteatern i Vitabergen.
Allt blev fantastiskt trots en del regn, ett lite för långt framträdande med snäckblåsning och en del stress. Vet inte om kvällen blev fantastisk på grund av eller trots Fernet?
Men sjukt roligt var det och firades gjordes det efteråt på Paradise!

Hösten kommer att bli fin, tror jag. Ska se om jag kan skrämma fram lite bilder på kreationen, men senare i höst ska jag ta bättre bilder på det jag gör till de kommande Girafferna.

2 kommentarer:

  1. Ja men visst blåste han lite väl länge i de där jäkla snäckorna? Det hade varit fräsigare om han hade klämt på en val eller något istället. För min del hade det låtit likadant, men varit mycket mer imponerande.

    Annars var Giraffen, som vanligt, alldeles strålande. Kul att du gör Roberts kläder! Vi var alla imponerade av hans kostym. Jag har en halvtaskig bild som jag kan skicka över. Den togs halvvägs ner i boxen, därav kvalitén.

    SvaraRadera
  2. Fiat: alltså snäckblåsaren, don't get me started. The weirdness.

    Vi hade lite taskigt med tid till att få några egna bilder, så förutom att stjäla pressens bilder så blir det nog till att skramla från bekanta, så det är jättevälkommet!

    SvaraRadera