onsdag 28 januari 2009

Diskreta, men jääävligt punk.

Nu jävlar börjar den här rean likna något! Jag menar i november fnös man åt att det avr 30 % rabatt på saker. 30 %, vilken jävla skitrabatt att ha i en mid season sale. Och sedan fortsatte det i mellandagarna. WTF, liksom? Mellandagsrea är inte 30-50 % rabatt. Det är fan 50-70% rabatt! Och nu börjar de slänga bort saker för halva rea-priserna. I like! Jag har köpt jag vet inte hur många BH:ar. Dom tror jag att jag håller för mig själv, så att säga, men ni kan få en liten bild på mina nya örhängen!
Glitter, 25 spänn. Diskreta men samtidigt jävligt punk. The way I like it.


Näe, jag orkar faktiskt inte slänga in bilden i photoshop bara för att ni ska få rättvänd text. Ni fattar vad det står i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar