måndag 26 januari 2009

Prickigt, inte bara för pojkarna!

OK, jag vet, när jag är ett par veckor sen så får jag väl skylla mig själv för att det inte fanns så mycket spännande kvar bland H&M:s Comme Des Garcon-grejer. Jag tyckte inte att det var så där värst rafflande från första början. Gillade en prickig kofta, en prickig herrskjorta och herrarnas trench-coat. I koftan jag ville ha hängde det kvar ca 12 stycken i storlek XS, samma på de andra plaggen. Nej men ÅH SÅ FÖRVÅNANDE, sålde inte alla extra small MED EN GÅNG? Kan det månne vara så att ni skulle ta och trycka upp lite fler 40-42 av era kläder eftersom de tenderar att gå allra snabbast?
Man tager sig för pannan.
Sedan dövade jag besvikelsen med att gå hem och återupptäcka min gamla finska trenchcoat och den grå skjortan jag hittade på Myrorna i somras för 65 spänn:

Handen på hjärtat, hur många prickiga skjortor kan en flicka egentligen behöva?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar