torsdag 29 januari 2009

Fresh Fish 2009!

Saken är biff, jag kommer att visa kläder på Göteborgs Modemässa via Fresh Fish!
Fatta vad jag har slitit! Jag tänkte söka förra året, men hann inte. Nu har jag sedan i början av december och ritat ritat ritat och jagat tyg, sytt, sytt om, sprungit och letat inspiration på stan och tryckt ur mig en bunte fina bilder med vad som känns som min SJÄL. Och tack vare underbara Sara blev bilderna helt övergrymma. Vid något tillfälle minns jag att jag i sann Nigel Barker anda gav henne direktivet "Se mer autistisk ut...". Stackars Sara. Dessutom var det minus ute på hennes balkong där vi höll till. Men det är mina vänner det, alltid redo att plågas för min konsts skull!

Men fatta den sjuka bekräftelsen när jag får vara med! Man går ju jämt runt och ba "åh, jag är inte så bra, tänk om jag vore lite mer som *inser känd designer*, tänk om ajg inte duger något till, ångest ångest". Men liksom, I ROCK!

Nu måste jag bara inreda en snygg monter... *gnissel gnissel*
Men ni kommer fan och hälsar på mig när jag står där och delar ut visitkort och försöker se gullig ut, damn it!

4 kommentarer:

  1. Darling, jag är alltid redo att plågas för din konsts skull! Och du är en grym NOTED fashion photographer! Puss!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer gärna! Bara jag vet när och var.:D

    SvaraRadera
  3. grattis!
    om jag hade möjlighet skulle jag definitivt komma (:

    SvaraRadera
  4. sleepless: Jag är på mässan alla dagaran som det ser ut nu. Jag messar och informerar närmare! =D

    SvaraRadera