söndag 25 januari 2009

Three Shades Of Orange

xtina, 3 shades of orange

Åh Christina,
Jag kommer aldrig att gilla dig.
Du och jag, vi har ingen kemi alls.
Och vad pågår här, egentligen?
Kan kvinnan bestmma sig för vilken färg hon vill få oss att tro att hon har? Hennes ansikte är orange, hennes rouge är brun, hennes hudfärgade strumpbyxor har en ton som jag inte skulle önska min värsta fiende, och de matchar inte hennes ansikte. Eller hennes händer, som är det blekaste på henne.
Om man nu har bestämt sig för att "Apelsin" är knappen man vill trycka på innan man går in i sin Spray Tan-hytt, fine, men se till att få med hela kroppen, inte bara fejan.
Å andra sida, vem är jag att döma någon? Folk skriker "albylen" efter mig i parker och på stranden om somrarna.

Och VAD är grejen med att ständigt ha tröjor som är så tunna att man kan se bh:n? Nåja, det kunde vara värre, det kunde vara bh-löst.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar