måndag 26 januari 2009

Fula träningskläder

Fuck hell vad jag är less på att alla träningskläder är gjorda för folk som redan är smala.
Jag menar, när man ska skaffa sig något för att gå till gymmet så känns det ju trevligt om ens storlek ens finns bland träningskläderna, eftersom en förbluffande andel människor börjar träna för att minska eller förändra denna storlek.
Jag vill inte ha en massa magkorta microfibrer som accenturerar varje liten valk och är två storlekar för små.
sist jag följde med J till Friskis hade jag en för stor Cure-tröja och avklippta svarta träningsbyxor och converse.
Is this what I am condemned to?
Jag menar det känns ju värdo att bränna pengar på ett gymkort om man kommer att känna sig så jävla ful i kläder som passar träningen att man inte vågar visa sig bland alla gymmade monster.
Blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar