måndag 26 januari 2009

Men vad fan är dealen med Sofi Fahrman?

Men AAARRGH,
jag är så jäääävla trött på Sofi Fahrman.
Inte nog med att hon är direkt dålig på att presentera trender på ett vettigt sätt, hennes trendexempel är alltid de lamaste och ofarligaste man kan tänka sig. Varje gång jag kollar i hennes "tidning" får jag hål i huvudet av all idioti.
Och vad FAN hade hon på sig på den där maskeradbalen? Något av Lars Wallin som såg helt för djävligt ut.
Det är liksom bara namedropping, namedropping, namedropping.
"jag har köpt fula skor med fransar i en butik på ÖSTERMALM", "De här skorna hittade jag på HERMÉS i CANNES" och tydligen kan man inte ha ett bälte med guccilogga, för blä loggor, men man kan ha en väska och skor helt nerspydda av LV-loggor. LOGIKEN!
Och så nu, det senaste beviset på att kvinnan är en idiot:
Hippie-trenden från 70-talet är tillbaka, reportaget om trenden döps till "Summer of Love".

THE SUMMER OF LOVE VAR 1967, JÄVLA PUCKO.
Om man nu påstår att man "skriver" för en tidning kan man i alla fall använda sig av jävligt basic research. Och lära sig interpunktion.
Wikipedia och Svenska Skrivregler, de är dina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar